Bu sadece iki kişi değil, genel olarak böyle ama sorsan ülke şöyle kötü, böyle kötü diye ağlıyorlar. İş alıyor, parayı aldığı andan itibaren işi sallamıyor. Sonra sağa sola çamur atıyor. Ülkede genel olarak büyük bir karakter eksikliği var. Önce herkes kendisini düzeltmesi lazım maalesef.