Aslında R10 'a bu tarz insanlar için bir bildirme butonu gelmesi lazım. Mesela bu şekilde insanlar parayı peşin alıp verdiği süreyi geçirdikleri zaman iş verenler bildirir ve o kişi ile ticaret yapacaklar bir uyarı görür.
Uyarı : (
BAHANELERİ BİTMİYOR) Şaka şaka

(
ZAMANA UYMUYOR) Gibi olabilir.