Aslında R10 'a bu tarz insanlar için bir bildirme butonu gelmesi lazım. Mesela bu şekilde insanlar parayı peşin alıp verdiği süreyi geçirdikleri zaman iş verenler bildirir ve o kişi ile ticaret yapacaklar bir uyarı görür.

Uyarı : (BAHANELERİ BİTMİYOR) Şaka şaka (ZAMANA UYMUYOR) Gibi olabilir.