İnsanın ailesel veya özel problemleri olabilir normal bir şey kurumsal firma değil burada insanların %90'ı tek başına bir iş çevirmeye çalışıyor doğal tabi bunun uzun süre olması ve tekrarı bilerek yapmaya girer oda insanlık değildir
Olabilir haklısınız da, genelin olması ilginç ki, çoğu kişi bu problemi yaşıyor diye düşünüyorum. Konu aratınca da çıkıyor rahatlıkla bu tür şikayetler.
Açıkçası parayı peşin iş öncesi alınca hafif veya çok fark etmez bir sallama modu olabiliyor