• 02-09-2022, 22:52:23
    #10
    KeremArtan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şanlıurfa'da yaşıyorum hocam
    Hani derler ya filmlerde

    Tanrı sizinle

    O geldi aklıma
  • 02-09-2022, 22:52:34
    #11
    AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizim kuleler ve site serin hocam 😂
    Nerede oturuyorsunuz hocam? Kule diyorsanız Yaşamkent tarafıdır muhtemelen.
  • 02-09-2022, 22:53:08
    #12
    AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizim kuleler ve site serin hocam 😂
    Bizde dama çıktık kule gibi hissederiz diye fakat baktık esmiyor
  • 02-09-2022, 22:53:30
    #13
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hani derler ya filmlerde

    Tanrı sizinle

    O geldi aklıma
    Sizi en iyi ben anlarım desem yanlış olmaz galiba. Yani olmuş eylül ayı hala 42 derece gölge. Anlamıyorum şu işi.
  • 02-09-2022, 22:53:35
    #14
    Üyeliği durduruldu
    seopino adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nerede oturuyorsunuz hocam? Kule diyorsanız Yaşamkent tarafıdır muhtemelen.
    3 gündür burdayım 😂 serin baya normalde Beytepe Çayyolu Mamak Keçiören arası mecbur geziyoruz orda da evler var kaldığım felan
  • 02-09-2022, 22:53:53
    #15
    XlanKar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam siz bide Hatay'ı görün yanında promosyon olarak nem de var 😅
    Şu an ay nı hatay sanırsın deniz var her tarafında
  • 02-09-2022, 22:54:17
    #16
    AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 gündür burdayım 😂 serin baya normalde Beytepe Çayyolu Mamak Keçiören arası mecbur geziyoruz orda da evler var kaldığım felan
    Ben de Kule Evo' da oturuyorum
    Eskişehir yolu üzerinde yaşamkent çıkışı.
  • 02-09-2022, 22:55:00
    #17
    KeremArtan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizi en iyi ben anlarım desem yanlış olmaz galiba. Yani olmuş eylül ayı hala 42 derece gölge. Anlamıyorum şu işi.
    Yani dedem bugün diyor kar yağıyordu eskiden

    yav bi sus dedim dede

  • 02-09-2022, 22:56:06
    #18
    Üyeliği durduruldu
    seopino adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de Kule Evo' da oturuyorum
    Eskişehir yolu üzerinde yaşamkent çıkışı.
    Senin orası daha serin olmadı lazım 😂