KeremArtan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sizi en iyi ben anlarım desem yanlış olmaz galiba. Yani olmuş eylül ayı hala 42 derece gölge. Anlamıyorum şu işi.
Yani dedem bugün diyor kar yağıyordu eskiden

yav bi sus dedim dede