AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3 gündür burdayım 😂 serin baya normalde Beytepe Çayyolu Mamak Keçiören arası mecbur geziyoruz orda da evler var kaldığım felan
Ben de Kule Evo' da oturuyorum
Eskişehir yolu üzerinde yaşamkent çıkışı.