seopino adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nerede oturuyorsunuz hocam? Kule diyorsanız Yaşamkent tarafıdır muhtemelen.
3 gündür burdayım 😂 serin baya normalde Beytepe Çayyolu Mamak Keçiören arası mecbur geziyoruz orda da evler var kaldığım felan