Maraş'ı İlk Keşfedip Ev Yapanın Ben Varya - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Maraş'ı İlk Keşfedip Ev Yapanın Ben Varya
68
●
3.924
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Maraş'ı İlk Keşfedip Ev Yapanın Ben Varya
1
2
3
4
5
6
7
Son
02-09-2022, 22:52:23
#10
Misafir
KeremArtan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Şanlıurfa'da yaşıyorum hocam
Hani derler ya filmlerde
Tanrı sizinle
O geldi aklıma
02-09-2022, 22:52:34
#11
seopino
AnaBayin adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bizim kuleler ve site serin hocam 😂
Nerede oturuyorsunuz hocam? Kule diyorsanız Yaşamkent tarafıdır muhtemelen.
02-09-2022, 22:53:08
#12
Misafir
AnaBayin adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bizim kuleler ve site serin hocam 😂
Bizde dama çıktık kule gibi hissederiz diye fakat
baktık esmiyor
02-09-2022, 22:53:30
#13
KeremArtan
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hani derler ya filmlerde
Tanrı sizinle
O geldi aklıma
Sizi en iyi ben anlarım desem yanlış olmaz galiba. Yani olmuş eylül ayı hala 42 derece gölge. Anlamıyorum şu işi.
02-09-2022, 22:53:35
#14
AnaBayin
Üyeliği durduruldu
seopino adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Nerede oturuyorsunuz hocam? Kule diyorsanız Yaşamkent tarafıdır muhtemelen.
3 gündür burdayım 😂 serin baya normalde Beytepe Çayyolu Mamak Keçiören arası mecbur geziyoruz orda da evler var kaldığım felan
02-09-2022, 22:53:53
#15
Misafir
XlanKar adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
hocam siz bide Hatay'ı görün yanında promosyon olarak nem de var 😅
Şu an ay nı hatay sanırsın deniz var her tarafında
02-09-2022, 22:54:17
#16
seopino
AnaBayin adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
3 gündür burdayım 😂 serin baya normalde Beytepe Çayyolu Mamak Keçiören arası mecbur geziyoruz orda da evler var kaldığım felan
Ben de Kule Evo' da oturuyorum
Eskişehir yolu üzerinde yaşamkent çıkışı.
02-09-2022, 22:55:00
#17
Misafir
KeremArtan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sizi en iyi ben anlarım desem yanlış olmaz galiba. Yani olmuş eylül ayı hala 42 derece gölge. Anlamıyorum şu işi.
Yani dedem bugün diyor kar yağıyordu eskiden
yav bi sus dedim dede
02-09-2022, 22:56:06
#18
AnaBayin
Üyeliği durduruldu
seopino adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ben de Kule Evo' da oturuyorum
Eskişehir yolu üzerinde yaşamkent çıkışı.
Senin orası daha serin olmadı lazım 😂
1
2
3
4
5
6
7
Son
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler