r10 üyelerine hakkımda yaptığım açıklama
16
●2.038
- 01-09-2022, 00:56:42Şuan hiçbir sosyal medya hesabı kullanmamaktayım tek iletişim adresim imzamdaki whatsapp numarasıdır adıma açılmış sahte kar profillere itibar etmeyiniz bu konuyu ilerde bir mağduriyet yaşanmaması için açıyorum.
- 01-09-2022, 00:58:53yilmazdursunliv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sanırım yine dolandırılma vakası hocam.Forum içi her zaman teyit yapılması sağlıklı olacaktır her iki taraf için. Ancak bir çok kişi pm ile teyit yapmaktan kaçınıyor :/
Edit: Dolandırılma olmadan önlem için açmışsınız pardon hocam.
- 01-09-2022, 01:00:24İllerde adıma olan sahte hesaplardan bir problem yaşamamaları için bir uyarıPhpCode adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-09-2022, 01:02:04Sen sosyal medyayı etkin kullanan, ticari hacminin de yüksek bir kısmını sosyal medyanın oluşturduğu birisi değil miydin? Yanlış anlama, hiçbir hesap kullanmıyorum dediğin için merakımdan soruyorum; sektör mü değiştirdin?
Her zaman R10 üzerinden kapsamlı teyit ile ticaret yapmak gerekir. Adın kullanılıyorsa, bir süre için imzana bu linki eklemen yararlı olabilir. Vakt-i zamanında Seyyit denen it de benim adımı kullanıp birini küçük miktar çarpmıştı. Onunla ahiretlik sevdamızın kökeni o olaya dayanıyor zaten
- 01-09-2022, 01:10:40İnternet sitesi ve uygulama işine girdim yeni birşeyler yapmaya çalışıyorum becerebilecemmi bilmiyorum bende çok istiyordum sosyal medyayı ufaktan hesaplar kasmaya başladım fakat sosyal medya artık zengin yeri oldu emeğin faydası çok az tutunmak için çok fazla para gerekiyorRisque adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sosyal medya özellikle instagramsız ben sigarasız nikotin bağımlısı gibi hissediyorum ÅŸuan 😂 - 01-09-2022, 01:13:50yilmazdursunlive isimli sayfayı fazla fazla para vererek satın aldım. isim hakkı da bendedir. sayfa da bendedir.
Reklam satıyorum. almak isteyenlere de yardımcı olurum.
Aramızda bir ticaret yapıldı. Sayfanızı bana sattınız ve sonrasında o sayfayı kullandığım için bana "sahte kar" mı diyorsunuz?
yaşınız kaç bilmiyorum ama lanet olsun size. keşke açık arttırmaya girmeseydim de sizden sayfayı almasaydım. çoluk çocukla uğraşıyoruz. - 01-09-2022, 01:15:13Hocam bende sizi anlamadım yanlış anlamayın isminiz para ettiği için instagram hesabınızı sattınız ve eminim teklif verenlerin çoğu isminize teklif verdiler sattıktan sonra isminizi kullanmaktan daha doğal ne yapabilirler ? Hesabın kullanıcı adını ( yani isminizi ) değiştirip satışa koysaydınız yine aynı fiyata satabilecekmiydiniz ? Kusura bakmayın yanlış anlamayın beni ama siz bu riski göze alıp kullanıcı adınızı sattınız ve burda emin olun 1000 kişi bu aciklamayı görüyorsa dışarıda 100 bin takipçiniz görmeyecek . Sizin yerinizde olsaydım hesabı satmayıp en azından satacak bile olsam kullanıcı adını değistirip satardım .
