yilmazdursunlive isimli sayfayı fazla fazla para vererek satın aldım. isim hakkı da bendedir. sayfa da bendedir.
Reklam satıyorum. almak isteyenlere de yardımcı olurum.
Aramızda bir ticaret yapıldı. Sayfanızı bana sattınız ve sonrasında o sayfayı kullandığım için bana "sahte kar" mı diyorsunuz?
yaşınız kaç bilmiyorum ama lanet olsun size. keşke açık arttırmaya girmeseydim de sizden sayfayı almasaydım. çoluk çocukla uğraşıyoruz.