Sen sosyal medyayı etkin kullanan, ticari hacminin de yüksek bir kısmını sosyal medyanın oluşturduğu birisi değil miydin? Yanlış anlama, hiçbir hesap kullanmıyorum dediğin için merakımdan soruyorum; sektör mü değiştirdin?
Her zaman R10 üzerinden kapsamlı teyit ile ticaret yapmak gerekir. Adın kullanılıyorsa, bir süre için imzana bu linki eklemen yararlı olabilir. Vakt-i zamanında Seyyit denen it de benim adımı kullanıp birini küçük miktar çarpmıştı. Onunla ahiretlik sevdamızın kökeni o olaya dayanıyor zaten
İnternet sitesi ve uygulama işine girdim yeni birşeyler yapmaya çalışıyorum becerebilecemmi bilmiyorum bende çok istiyordum sosyal medyayı ufaktan hesaplar kasmaya başladım fakat sosyal medya artık zengin yeri oldu emeğin faydası çok az tutunmak için çok fazla para gerekiyor
Sosyal medya özellikle instagramsız ben sigarasız nikotin bağımlısı gibi hissediyorum şuan 😂