Sen sosyal medyayı etkin kullanan, ticari hacminin de yüksek bir kısmını sosyal medyanın oluşturduğu birisi değil miydin? Yanlış anlama, hiçbir hesap kullanmıyorum dediğin için merakımdan soruyorum; sektör mü değiştirdin?
Her zaman R10 üzerinden kapsamlı teyit ile ticaret yapmak gerekir. Adın kullanılıyorsa, bir süre için imzana bu linki eklemen yararlı olabilir. Vakt-i zamanında Seyyit denen it de benim adımı kullanıp birini küçük miktar çarpmıştı. Onunla ahiretlik sevdamızın kökeni o olaya dayanıyor zaten