• 23-08-2022, 12:44:19
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Trendyol influencer hakkında bilginiz vardır özellikle instgaram sayfa sahiplerinin link paylaşıp para kazanabildiği bir kazanç modeli trendyol yemek - market - dolap gibi uygulamaların yönlerndirme linkleri verilerek yapılan alışverişten komisyon verilmesi fakat burdaki bilmece satıcıdan alınan komisyonun reklam yapana verilmesi extra yemek ve market uygulamasında kuryeyede bir ücret ödeniyor. Trendyol tüm bunları sadece ismini daha çok kişi duysun herkes benden alısveriş yapsın diyemi yapıyor ? Yoksa influencer lara ve kuryeye verdikleri paradan sonra geriye halen para kazanabiliyorlar mı sizce ? YEMEK = https://ty.gl/29031.0_18945tymeal_18230_2022082217053 MARKET = https://ty.gl/29031.0_18981tygo_18262_2022082312113
  • 23-08-2022, 12:53:35
    #2
    Hocam zaten adam yemeği 50 ye koyuyor, ona kalan 30 falan oluyor
  • 23-08-2022, 12:58:30
    #3
    Trendyol herkesi haraca bağlamış durumda, kendini millete mecbur hissettiriyor artık.
  • 23-08-2022, 13:32:06
    #4
    Üyeliği durduruldu
    serkanhzl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Trendyol herkesi haraca bağlamış durumda, kendini millete mecbur hissettiriyor artık.
    kimse rahatsız degil aslında influencer tarafında
  • 23-08-2022, 13:33:35
    #5
    Üyeliği durduruldu
    egeonlinex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam zaten adam yemeği 50 ye koyuyor, ona kalan 30 falan oluyor
    adam 50 tl ye yemek koyuyor trendyol bundan %15 komisyon kazanıyor yani 7,5 tl onuda influencera veriyor. kendine para kalmıyor üsütne üstlük bide kurye ye para veriyor .
  • 23-08-2022, 13:42:06
    #6
    Böyle büyük şirketlerin tanıtım ve reklam bütçeleri vardır hocam. Komisyonu ona verdi kuryeye para kalmadı gibi hesaplara girmiyorlardır. Ayrıca çok ince matematiksel hesaplamalar yapıyorlar ve sırf pazarlama için çalışan mühendistleri mevcut.
    Bir iş yapmadan önce en ufak kar ve zararı düşünüyorlardır.

    Sizin mantığınıza göre ilk alışverişe 40 TL veriyolar. Buna göre ne kuryeye, ne mağazaya, nede trendyola para kalmıyor.
  • 23-08-2022, 13:49:20
    #7
    Üyeliği durduruldu
    tayfunsofuoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Böyle büyük şirketlerin tanıtım ve reklam bütçeleri vardır hocam. Komisyonu ona verdi kuryeye para kalmadı gibi hesaplara girmiyorlardır. Ayrıca çok ince matematiksel hesaplamalar yapıyorlar ve sırf pazarlama için çalışan mühendistleri mevcut.
    Bir iş yapmadan önce en ufak kar ve zararı düşünüyorlardır.

    Sizin mantığınıza göre ilk alışverişe 40 TL veriyolar. Buna göre ne kuryeye, ne mağazaya, nede trendyola para kalmıyor.
    Evet hocam haklısınız ilk alışverişte 40 lira indirim mantıklı bir hareket 1 kereye mahsus ufak zararlar belki göze alınabilir. Fakat beni düşündüren bu olayın devamlılığı sürekli aldıgın komisyonu reklama dagıtmak ilginç , zarar yazmıyorlarsa kafa kafaya bile çıkıyorlarsa helal olsun. Amaçım sadece mantıgını kavramak.
  • 23-08-2022, 13:51:48
    #8
    untiteled adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet hocam haklısınız ilk alışverişte 40 lira indirim mantıklı bir hareket 1 kereye mahsus ufak zararlar belki göze alınabilir. Fakat beni düşündüren bu olayın devamlılığı sürekli aldıgın komisyonu reklama dagıtmak ilginç , zarar yazmıyorlarsa kafa kafaya bile çıkıyorlarsa helal olsun. Amaçım sadece mantıgını kavramak.

    İnfulencer ile Müşteriyi bağladı anı müşteri sürekli o infulencer veya reklam ağından gelmiyor.

    artık bir datası var trendyolun altından daha değerli o müşteriye sonraki satışlarında doğrudan kendi komisyonunu alıp hizmet sağlıyor.
  • 23-08-2022, 13:53:10
    #9
    untiteled adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet hocam haklısınız ilk alışverişte 40 lira indirim mantıklı bir hareket 1 kereye mahsus ufak zararlar belki göze alınabilir. Fakat beni düşündüren bu olayın devamlılığı sürekli aldıgın komisyonu reklama dagıtmak ilginç , zarar yazmıyorlarsa kafa kafaya bile çıkıyorlarsa helal olsun. Amaçım sadece mantıgını kavramak.
    İnfluancer ortalaması muhtemelen her 30-40 belkide 50 siparişin 1idir. (Belkide çok çok daha fazlada 1dir. Örnek olması için böyle yazdım)
    Her müşteride 1 tl bile kar ettiğini varsayarsanız(ki daha daha fazla) influancera isterlerse sipariş başı 40-50 TL verirler yinede zarar etmezler hocam.