tayfunsofuoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Böyle büyük şirketlerin tanıtım ve reklam bütçeleri vardır hocam. Komisyonu ona verdi kuryeye para kalmadı gibi hesaplara girmiyorlardır. Ayrıca çok ince matematiksel hesaplamalar yapıyorlar ve sırf pazarlama için çalışan mühendistleri mevcut.
Bir iş yapmadan önce en ufak kar ve zararı düşünüyorlardır.

Sizin mantığınıza göre ilk alışverişe 40 TL veriyolar. Buna göre ne kuryeye, ne mağazaya, nede trendyola para kalmıyor.
Evet hocam haklısınız ilk alışverişte 40 lira indirim mantıklı bir hareket 1 kereye mahsus ufak zararlar belki göze alınabilir. Fakat beni düşündüren bu olayın devamlılığı sürekli aldıgın komisyonu reklama dagıtmak ilginç , zarar yazmıyorlarsa kafa kafaya bile çıkıyorlarsa helal olsun. Amaçım sadece mantıgını kavramak.