Evet hocam haklısınız ilk alışverişte 40 lira indirim mantıklı bir hareket 1 kereye mahsus ufak zararlar belki göze alınabilir. Fakat beni düşündüren bu olayın devamlılığı sürekli aldıgın komisyonu reklama dagıtmak ilginç , zarar yazmıyorlarsa kafa kafaya bile çıkıyorlarsa helal olsun. Amaçım sadece mantıgını kavramak.
İnfluancer ortalaması muhtemelen her 30-40 belkide 50 siparişin 1idir. (Belkide çok çok daha fazlada 1dir. Örnek olması için böyle yazdım)
Her müşteride 1 tl bile kar ettiğini varsayarsanız(ki daha daha fazla) influancera isterlerse sipariş başı 40-50 TL verirler yinede zarar etmezler hocam.