untiteled adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet hocam haklısınız ilk alışverişte 40 lira indirim mantıklı bir hareket 1 kereye mahsus ufak zararlar belki göze alınabilir. Fakat beni düşündüren bu olayın devamlılığı sürekli aldıgın komisyonu reklama dagıtmak ilginç , zarar yazmıyorlarsa kafa kafaya bile çıkıyorlarsa helal olsun. Amaçım sadece mantıgını kavramak.

İnfulencer ile Müşteriyi bağladı anı müşteri sürekli o infulencer veya reklam ağından gelmiyor.

artık bir datası var trendyolun altından daha değerli o müşteriye sonraki satışlarında doğrudan kendi komisyonunu alıp hizmet sağlıyor.