İyi aksanlar,
bu hafta sınıfda bi tek Hakan grip olarak geziyordu. sınıf 37 kişi 20 kişi rahat girip olduk.
cumartesi günü 5 gibi baş ağrısı ile uyandım yemek yidim okula gittim ders sırasında düzeldi filan.
bu gün saat 4 gibi uyandım ölüyom gibi oldum. simdi bu yazıyı zor yazıyom gözlerim yaş burnum vs çok kötü oldu.
bide çok şık ve kötü hapşırıyorum.
benim bi felsefi görüsüm var hapşırdım zaman monitör'e virüs geçiyor bilgisayar ne zaman hapşırsam 1 hafta 10 gün olmadan format atıyorum.
bu bilimselmi batıl inançmı yoksa karar veremedim ama ne yapmam lazım şu grip yarın yok olsun.
limon sıktım içtim portakal soydum olmadı?
gribal enfeksiyon en çabuk nasıl geçer
16
●14.997
- 08-03-2009, 20:53:09
- 08-03-2009, 20:59:58Üyeliği durdurulduhocam geçmiş olsun.bende gribim valla.birilerine bulaştıracam diye ne kimseyle görüşüyom ne kimseyle öpüşüyom
1 hafta oldu çekiyom valla. ben nane limon kaynattırıp içiyom.annenize söyleyin veya kendiniz yapın nane limon kaynatıp için.İyi gelir
- 08-03-2009, 21:09:42Hocam taylılhot içme.
Onun içinde uyuşturucu madde varmış.
O yüzden uyutuyor.
Ama bi ilaç söyleyeyim;
Nane+Liman içersen faydalı olabilir.
Bilmiyorsan anlatımını yapabilirim. - 08-03-2009, 21:24:19Üyeliği durduruldugrip 1-2 hafta da geçiyor.normal süresi bu çünkü
- 08-03-2009, 21:35:44bu sene 3 kere oldum ya

bi grip hapı vardı onu içtim az önce sabah içtim kullanıma baktım yan etkisi halsizlik gözde yaşlanma burun akması halsizlik vs diyor ondan halsiz kaldım sanırım yatcam zaman 12-1 gibi nane limon içeyim o zaman teşekkürler iyi aksanlar, - 08-03-2009, 21:41:50Evt.HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nane+Limon içersen süreyi minimuma indirebilirsin.
Allah hayırlı şifalar versin.
Kolay gele.
1 hafta oldu çekiyom valla. ben nane limon kaynattırıp içiyom.annenize söyleyin veya kendiniz yapın nane limon kaynatıp için.İyi gelir
