İyi aksanlar,
bu hafta sınıfda bi tek Hakan grip olarak geziyordu. sınıf 37 kişi 20 kişi rahat girip olduk.
cumartesi günü 5 gibi baş ağrısı ile uyandım yemek yidim okula gittim ders sırasında düzeldi filan.
bu gün saat 4 gibi uyandım ölüyom gibi oldum. simdi bu yazıyı zor yazıyom gözlerim yaş burnum vs çok kötü oldu.
bide çok şık ve kötü hapşırıyorum.
benim bi felsefi görüsüm var hapşırdım zaman monitör'e virüs geçiyor bilgisayar ne zaman hapşırsam 1 hafta 10 gün olmadan format atıyorum.
bu bilimselmi batıl inançmı yoksa karar veremedim ama ne yapmam lazım şu grip yarın yok olsun.
limon sıktım içtim portakal soydum olmadı?