bu sene 3 kere oldum ya
bi grip hapı vardı onu içtim az önce sabah içtim kullanıma baktım yan etkisi halsizlik gözde yaşlanma burun akması halsizlik vs diyor ondan halsiz kaldım sanırım yatcam zaman 12-1 gibi nane limon içeyim o zaman teşekkürler iyi aksanlar,