• 16-08-2022, 11:21:19
    #1
    Eşim ve iki çocuğum ile Ankara Kızılcahamam da biraz gezip hava almak istedik oralara gidip de görenlerden öneri almak istiyorum. Yarın gideceğim bildiğim duyduğum Soğuksu milli parkı var sadece
  • 16-08-2022, 11:26:22
    #2
    KARAGÖL, KARAGÖL, KARAGÖL

    başka hiçbir yere gitmeyin muhteşem bi yer
  • 16-08-2022, 11:29:02
    #3
    UCUZ LİSANS TEDARİKÇİSİ🎉
    Soğuk suya gitmenizi hiç tavsiye etmem çocuklarla durulacak yer değil hiç rahat bi yer değil.
  • 16-08-2022, 11:39:49
    #4
    AnkaraninBeyi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    KARAGÖL, KARAGÖL, KARAGÖL

    başka hiçbir yere gitmeyin muhteşem bi yer
    Çubuk ta da var orda oturuyorum hocam Kızılcahamam da da mi var
  • 16-08-2022, 11:41:08
    #5
    enidealkilo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Soğuk suya gitmenizi hiç tavsiye etmem çocuklarla durulacak yer değil hiç rahat bi yer değil.
    Piknik yapmayacağız hocam öyle aracı bırakıp gezcez uygun mu ki orası
  • 16-08-2022, 11:47:20
    #6
    BySaNCeZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çubuk ta da var orda oturuyorum hocam Kızılcahamam da da mi var
    evet kızılcahamamda da var ama piknik düşünmüyorsanız biraz uzak değmez
  • 16-08-2022, 12:12:16
    #7
    UCUZ LİSANS TEDARİKÇİSİ🎉
    BySaNCeZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Piknik yapmayacağız hocam öyle aracı bırakıp gezcez uygun mu ki orası
    Bildiğin dağ çam yamaç hocam gezeriz derseniz gidebilrisiniz
  • 17-08-2022, 22:34:44
    #8
    Valla bugün gittim gezdim gördüm 1.5 saat aile jakuzisi kiraladım 2 metreye 2 metre 1.40 da boy havuzun içerisi girdiğimde çok temiz değildi kokuyordu neyse dedim yarım saat durdum sıcaktan duramadim geri attım kendimi dışarı giden 200 ₺ sonrasinda ise Soğuksu milli parkına geçtim dağ bayır arkadaşın dediği gibi sürekli yukarı cikiyorsun birde giriş ücretli 10 ₺ neyse dedik Çamlıdere ye gittim oralar da keza öyle bir yerde yemek yedik 120 ₺ yarım tabak baktım olmayacak hanıma dedim kaçtık memlekete 😁