enidealkilo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Soğuk suya gitmenizi hiç tavsiye etmem çocuklarla durulacak yer değil hiç rahat bi yer değil.
Piknik yapmayacağız hocam öyle aracı bırakıp gezcez uygun mu ki orası