Valla bugün gittim gezdim gördüm 1.5 saat aile jakuzisi kiraladım 2 metreye 2 metre 1.40 da boy havuzun içerisi girdiğimde çok temiz değildi kokuyordu neyse dedim yarım saat durdum sıcaktan duramadim geri attım kendimi dışarı giden 200 ₺ sonrasinda ise Soğuksu milli parkına geçtim dağ bayır arkadaşın dediği gibi sürekli yukarı cikiyorsun birde giriş ücretli 10 ₺ neyse dedik Çamlıdere ye gittim oralar da keza öyle bir yerde yemek yedik 120 ₺ yarım tabak baktım olmayacak hanıma dedim kaçtık memlekete 😁