Ne zaman bir şikayet konusu açılsa aklımdan bu geçiyor.
Her gün onlarca şikayet konusu açılıyor ve her biri uzzuun uzuun açıklamalı, bazıları onlarca konuşma metni içeriyor vesaire.
Her konu açıldığında da "ya bu moderatörlerin kafasında saç kalmış mıdır acaba?" diyorum.
Bir de çoğu zaman tek biri ilgileniyor bu meselelerle.
Bazı meselelerde inisiyatif kullanmak gerekiyor ve kafa yorucu kafa.
Helal olsun, ne diyelim.
Forumun Şikayet Kategorisinden Görevli Moderatörler
8
●536
- 14-08-2022, 01:19:02
- 14-08-2022, 01:23:56r 10 da hizmet sağlayan tüm personel arkadaşlarin emeğine sağlik .
hocam ince düşüncenizden dolayida sizleri tebrik ederim - 14-08-2022, 01:56:31Ben bir tek @BilalBayar; hocama kırgınım ama Bilal hocam dahil onu ayrı tutamam tüm moderatörlere ayrı ayrı teşekkür ederim forum düzenini sağladıkları için. Fenerbahçeli bir moderatörümüz var ona da ayrı teşekkür ederim bir fenerbahçe konusunda alakasız mesaj diye mesajımızı silmiş hepimizin
- 14-08-2022, 03:46:59Vefalı adamlar taşlamaz abi.İzin alarak meyve alır.Engin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle