Ben bir tek
@BilalBayar; hocama kırgınım ama Bilal hocam dahil onu ayrı tutamam tüm moderatörlere ayrı ayrı teşekkür ederim forum düzenini sağladıkları için. Fenerbahçeli bir moderatörümüz var ona da ayrı teşekkür ederim bir fenerbahçe konusunda alakasız mesaj diye mesajımızı silmiş hepimizin