Ne zaman bir şikayet konusu açılsa aklımdan bu geçiyor.
Her gün onlarca şikayet konusu açılıyor ve her biri uzzuun uzuun açıklamalı, bazıları onlarca konuşma metni içeriyor vesaire.
Her konu açıldığında da "ya bu moderatörlerin kafasında saç kalmış mıdır acaba?" diyorum.
Bir de çoğu zaman tek biri ilgileniyor bu meselelerle.
Bazı meselelerde inisiyatif kullanmak gerekiyor ve kafa yorucu kafa.
Helal olsun, ne diyelim.