• 13-08-2022, 22:47:08
    #19
    Lazım olmayan bir para demişsiniz bana göre risk alıp sıfırdan bir projeye girişmelisiniz.

    Blog, SMM veya E-pin gibi bu tür şeyler değil, akla az gelen fikirler... Risk aldığınızda ya bu parayı kaybederseniz yada bu paranın kat ve katını kazanırsınız.

    Kendimden örnek vermek gerekirse sizin kenara ayırdığınız paranın bieaz aşağıda bir miktarı var, mevcut yazılımın güncellemesini bekliyorum güncellendiğinde risk alıp koyduğum parayı kısa sürede telafi edecek bir projeye girişeceğim. Proje tutmazsa da mevcut paramın büyük ihtimalle %60'ını kaybedeceğim.

    Size tavsiyem risk alabileceğiniz bir fikire sıfırdan yatırım yapın.
  • 13-08-2022, 22:48:37
    #20
    hocam her fikre saygı duyarım ama inanın 40 bin tl ye hiç bir riske girilmez, atıyorum verin faize dursun, ya da altın altın, hani site açayım, bitcoin yapayım inanın hepsi boş ve elbette riskli, kazanan mutlaka vardır ama riske edilirmi onu bilemedim, bol şans
  • 13-08-2022, 22:50:46
    #21
    Ticaret yapılabilir, ürün alabilir ve satabilirsiniz.
  • 13-08-2022, 22:51:52
    #22
    13 pro alın hocam eminim o paraya en değerini koruyacak kar getirecek olabilir 🙂
  • 13-08-2022, 22:53:45
    #23
    lionparsde adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nasıl bu kadar eminsiniz hocam. bu hizmeti sundugunuz için mi . ben katılmıyorum sizin bu dediğinize. garanti filan değil!
    Yo bu hizmeti verdiğim için değil. Yorumuma bakacak olursan hizmet satışı gibi bir şey söz konusuda değil. Ek olarak "neredeyse garanti" diye konuşuyorum. Sektör içindeyim neyin ne olduğunu biliyorum. Size okuma ve okuduğunu anlama eğitimi öneriyorum...
  • 13-08-2022, 22:55:51
    #24
    Üyeliği durduruldu
    NftHizmeti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yo bu hizmeti verdiğim için değil. Yorumuma bakacak olursan hizmet satışı gibi bir şey söz konusuda değil. Ek olarak "neredeyse garanti" diye konuşuyorum. Sektör içindeyim neyin ne olduğunu biliyorum. Size okuma ve okuduğunu anlama eğitimi öneriyorum...
    hmm. teşekkürler .
  • 13-08-2022, 23:05:40
    #25
    size en güzel tavsiyem parayla para kazanmaya çalışmayın kalsın öyle yada net kesin getirisi olacak yani bankaya faize koyabilirsiniz
  • 13-08-2022, 23:31:24
    #26
    bi kere nft biteli çok oldu ordan kaldıracağımızı kaldırdık. bankayada koyma. ben senin yerinde olsam paramı dolarda tutardım. ne kadarlık bi kredi kartı çıkartabiliyosan çıkartırdım. 10-20bin tl artık ne oluyosa.sonra bütün limitle altın alırdım her ay dolarımı bozup kredi kartının %25 asgarisini öderdim. ödediğimlede altın alırdım. kartta hiç para kalmıycak. yani para ekonomisi bilen adamlar genellikle paralarını böyle arttıyor. bu söylediğim taktik sadece türkiyede geçiyor. amerikada yapsan az kazandırır.

    kredi kartı çıkartamıyosan en yakın seçenek kredi. ama faizler çok yüksek. kredi kartının faizi çok düşük olduğu için çok güzel paralar kazandırıyor
  • 14-08-2022, 00:02:01
    #27
    GreenC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bi kere nft biteli çok oldu ordan kaldıracağımızı kaldırdık. bankayada koyma. ben senin yerinde olsam paramı dolarda tutardım. ne kadarlık bi kredi kartı çıkartabiliyosan çıkartırdım. 10-20bin tl artık ne oluyosa.sonra bütün limitle altın alırdım her ay dolarımı bozup kredi kartının %25 asgarisini öderdim. ödediğimlede altın alırdım. kartta hiç para kalmıycak. yani para ekonomisi bilen adamlar genellikle paralarını böyle arttıyor. bu söylediğim taktik sadece türkiyede geçiyor. amerikada yapsan az kazandırır.

    kredi kartı çıkartamıyosan en yakın seçenek kredi. ama faizler çok yüksek. kredi kartının faizi çok düşük olduğu için çok güzel paralar kazandırıyor
    Öneriniz farklı geldi. Burada kredi kartıyla altın alımı, fiziksel mi yoksa banka yoluyla mı?