bi kere nft biteli çok oldu ordan kaldıracağımızı kaldırdık. bankayada koyma. ben senin yerinde olsam paramı dolarda tutardım. ne kadarlık bi kredi kartı çıkartabiliyosan çıkartırdım. 10-20bin tl artık ne oluyosa.sonra bütün limitle altın alırdım her ay dolarımı bozup kredi kartının %25 asgarisini öderdim. ödediğimlede altın alırdım. kartta hiç para kalmıycak. yani para ekonomisi bilen adamlar genellikle paralarını böyle arttıyor. bu söylediğim taktik sadece türkiyede geçiyor. amerikada yapsan az kazandırır.
kredi kartı çıkartamıyosan en yakın seçenek kredi. ama faizler çok yüksek. kredi kartının faizi çok düşük olduğu için çok güzel paralar kazandırıyor