• 08-03-2009, 16:44:00
    #28
    pr 1 den link veririm.(a.ult ve marez hariç düzgün siteye)
    Bir de script kurulumu yaparım.
    Smf, wordpress, joomla...
  • 08-03-2009, 16:56:38
    #29
    Üyeliği durduruldu
    WebShare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şuan Elimdekilerin Hepsini Mart Çekilişine Verdim,
    Fakat Web-Share.Us/İstediğiDizin Şeklinde Forum Açabilirim Sınırsız Sayıda.
    IPB vB ve Lisans Gerektiren Tüm Forumları Kurmam Yasak. Fakat ***** Koyabilirsiniz.
    Unutmayın Sınırsız Sayıda Kaç Kişi Katılıyorsa Hepsine Verebilirim.
    Hayırlı Çalışmalar.
    Ben ama bu şekilde katılımcılara anlatmam çok zor olur..

    sesar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pr 1 den link veririm.(a.ult ve marez hariç düzgün siteye)
    Bir de script kurulumu yaparım.
    Smf, wordpress, joomla...
    tamam sizede teşekkür ediyorum ben çekiliş sonunda geri döncem .
  • 08-03-2009, 17:44:10
    #30
    yaz benide pr 1 adet link ***** olmayacak ama
  • 08-03-2009, 19:07:07
    #31
    Üyeliği durduruldu
    Lone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yaz benide pr 1 adet link ***** olmayacak ama

    Tamamdır sizede teşekkür ediyorum listeye aldım çekiliş sonunda geri dönüş yapacağım ve bundan sonra pr 2 ve üzeri linkler gelirse sevinirim pr 1 sınırı doldu
  • 11-03-2009, 17:34:36
    #32
    Üyeliği durduruldu
    evet ödül toplamaya devam ediyoruz. ...
  • 11-03-2009, 19:07:02
    #33
    Alıntı
    LİNK VERECEK ARKADAŞLAR PR 2 VE ÜZERİ VEREMEYECEKSENİZ LİNK VERMENİZE GEREK YOK
    PR2 domaini olmayan ne yapacak

    Çok saçma bir kural
  • 11-03-2009, 20:03:25
    #34
    Üyeliği durduruldu
    MeyT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    PR2 domaini olmayan ne yapacak
    Çok saçma bir kural
    yanlış anladınız sanırım pr 1 ve altı linke artık ihtiyaç kalmadı bundan sonra elinde olan varsa pr 2 istedim bunda bir tuhaflık görmedim ve bu bir kural flan değil. ( bunlar ödüller yarışmaya katılan kişiler flan değil )