Şuan Elimdekilerin Hepsini Mart Çekilişine Verdim,
Fakat Web-Share.Us/İstediğiDizin Şeklinde Forum Açabilirim Sınırsız Sayıda.
IPB vB ve Lisans Gerektiren Tüm Forumları Kurmam Yasak. Fakat ***** Koyabilirsiniz.
Unutmayın Sınırsız Sayıda Kaç Kişi Katılıyorsa Hepsine Verebilirim.
Hayırlı Çalışmalar.
Ben ama bu şekilde katılımcılara anlatmam çok zor olur..
pr 1 den link veririm.(a.ult ve marez hariç düzgün siteye)
Bir de script kurulumu yaparım.
Smf, wordpress, joomla...
tamam sizede teşekkür ediyorum ben çekiliş sonunda geri döncem .