• 07-03-2009, 08:15:21
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar sitem içinde çekiliş yapacağım fakat öncelikle şunu belirteyim çekilişe katılma şartı olacak ya bir link ekleme yada siteye yazı gönderme gibi niye önce bunu söyledim sonra kendine ziyaretçi çekmek için bizi kullandı flan demesinler diye.

    Ben sadece yardımsever benden şu hediye diyecek arkadaşları bekliyorum.

    LİNK VERECEK ARKADAŞLAR PR 2 VE ÜZERİ VEREMEYECEKSENİZ LİNK VERMENİZE GEREK YOK

    Şu şekilde olacak siz sadece vereceğiniz ödülü yazacaksınız siz siteye birşey flan eklemiyeceksiniz bu işlemleri bilet almak isteyenlar yapacak.

    Ödüller her türlü olabilir.

    Örnek:

    link
    post
    banner
    logo
    grafik
    script kurulumu
    host
    domain
    Aklınıza daha ne gelirse katkılarınızı bekliyorum.
    Sonradan eklenen notlar;
    Bu 2. yarışma olacaktır. Birincisi yapılmış bitmiş ve ödüller dağıtılmıştır.
    Ve ödül verenlerin site adları mesaj altında
    Sponsorlar
    **.com
    **.net
    **.org
    **.biz
    vs. şeklinde yayınlanacaktır
  • 07-03-2009, 12:29:47
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Yanlış Anladıysam Özür Dilerim.

    Niye Sizin Siteniz İçin Bişey Yapalım Ki?
  • 07-03-2009, 12:49:09
    #3
    Nerden: Tuzla
    Yaş: 15
    Mesajlar: 299
    iTrader Puanı: (2)
    iTrader Feedback: (100%)
    Rep puanı: 8


    ffff
  • 07-03-2009, 13:45:52
    #4
    Siteme yorum atıp kendi sitenizden link verin. Bende bu arkadaşlar arasından çekiliş yapıp bende ona host, link , post vs. gibi hediyeler vericem demek istiyor arkadaş. Piyasada bunun gibi çekilişler var ama ödüller biraz daha güzel olursa katılım olabilir...
  • 07-03-2009, 13:47:22
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Senta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yanlış Anladıysam Özür Dilerim.
    Niye Sizin Siteniz İçin Bişey Yapalım Ki?

    Sadece destek olmak amaçlı isteyen kişileri bekliyorum ve ayrıca ödül veren kişilerin Ödüller listesinin altında site adresleri yada mahlasları olacak (isteğe bağlı)

    By_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nerden: Tuzla
    Yaş: 15
    Mesajlar: 299
    iTrader Puanı: (2)
    iTrader Feedback: (100%)
    Rep puanı: 8
    ffff

    Ne var yaşım 15 sonuç = ?

    Kime ne zararım olmuş biz yardımcı olalım diye uğraşıyoruz sizlerden de destek bekliyoruz sizlerde köstek olmaya devam ediyorsunuz ama ben kazandıklarımın farkındayım bu yaşta bu işlerle uğraşmaya başladı isem en azından geleceğimi görebiliyorum.


    DerbedeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siteme yorum atıp kendi sitenizden link verin. Bende bu arkadaşlar arasından çekiliş yapıp bende ona host, link , post vs. gibi hediyeler vericem demek istiyor arkadaş. Piyasada bunun gibi çekilişler var ama ödüller biraz daha güzel olursa katılım olabilir...
    Niyetimi mesajımın başında belirttim..
  • 07-03-2009, 13:53:00
    #6
    sponsor arayışında kardeşimiz

    terslenmeyin çocuğa
    bu kadar medeni cesareti sizde gösterin
    sizde girişimci olun.

    başarılar htmlkodlar
  • 07-03-2009, 13:53:52
    #7
    htmlkodlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar sitem
    Ben sadece yardımsever benden şu hediye diyecek arkadaşları bekliyorum.
    .
    Bu kısmı okumamışım. Kolay gelsin diyim o zaman
  • 07-03-2009, 13:55:11
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sponsor arayışında kardeşimiz
    terslenmeyin çocuğa
    bu kadar medeni cesareti sizde gösterin
    sizde girişimci olun.
    başarılar htmlkodlar

    DerbedeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu kısmı okumamışım. Kolay gelsin diyim o zaman

    İkinizde saolun.
  • 07-03-2009, 14:15:23
    #9
    pr2 ' den Link VerebiLirim.