• 10-08-2022, 17:58:44
    #19
    Envicti ile Güvenle Barın
    digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eski kız arkadaşının tweetlerine bakıyorsan ve yazdığı bir şeyi forumda başlık atacak kadar kafaya takıyorsan sen bu işi atlatamamışsın hocam.
    Geçmiş gitsin. Kimseye bir şey ispat etmek zorunda değilsin. Onun tutarsız kendinin tutarlı olduğunu kanıtlamak zorunda değilsin.
    Bırak gitsin, takip etme, hayatına yeni kızlar ile devam et.
    Gururun kırılmış ve sen orada takılı kalmışsın.
    Böyle yaşamak bir yükle yaşamaktır.
    Bırak yeni erkek arkadaşları takip etsin tutarlı mı tutarsız mı?
    İnsanların %90 ı farklı şey düşünüri farklı şey söyle farklı şey yapar.
    Sen kendi yoluna önüne bakarak devam eden hayatına.
    Böyle arkaya bakara ilerleyemezsin.
    İyi forumlar.
    Yazdığınız şeyler zerresi zerresine doğru maalesef, ama Twitter'da önüme çıktı ve baktım. Yani kasıtlı bir şekilde bakma yoktu. :/
  • 10-08-2022, 18:01:54
    #20
    KOZBA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ama yalana başvurmamış hocam, açık açık söylemiş.
    Şaka bir yana böyle insanların sayısı çok arttı.
    Aynen hocam

    Hiç bir kıza güvenmiyorum artık, çoğu parası olan erkeği seviyor hata, kimisi de çok ilişkili hayat yaşıyor. Dünya bozuluyor.
  • 10-08-2022, 18:02:57
    #21
    Priv8 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazdığınız şeyler zerresi zerresine doğru maalesef, ama Twitter'da önüme çıktı ve baktım. Yani kasıtlı bir şekilde bakma yoktu. :/
    Sen öyle diyorsan öyledir.
  • 11-08-2022, 09:48:20
    #22
    hocam yerinizde olsam bu konu linkini ona atardım ne olduğunu öğrenmiş olur
  • 11-08-2022, 09:51:59
    #23
    Karakter ve de Ahlak yok zaten onlar PAS. Ama Vicdan? İşte o da yoksa o insandan hiç bir cacık olmaz. Yine ilk doğumunda ki gibi geldiği yere geri gider : HİÇLİK.. Çünkü hafızalar, anılar onu tutmak istemez, haklı olarak.
  • 11-08-2022, 09:58:01
    #24
    Sosyal medyada herkes mükemmel zaten. Amacı da bu değil mi?