• 10-08-2022, 14:31:10
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Hipek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fenerbahçe taraftarıyım, ta ki fenerbahçe Konyasporla maç yapana kadar.

    Analatabildik mi hikayeyi?
  • 10-08-2022, 14:32:53
    #11
    İnsanlar sosyal medyada klavye delikanlısı, gerçek hayatta (bu cümle banlanabileceğim ihtimaline karşı tarafımca sansürlenmiştir).
    Yazık...
  • 10-08-2022, 14:43:13
    #12
    hocam allah kurtarmış
  • 10-08-2022, 14:51:52
    #13
    hocam bana da bu komik geliyor "Benimle ciddi ilişkisi varken " söz nişan yoksa ciddiyet yoktur bence ki artık evli insanlar bile neler neler yapıyorken
    Temiz kız/erkek bulmak zor bu devirde Allah evleneceklere yardım etsin
  • 10-08-2022, 14:56:29
    #14
    https://www.youtube.com/watch?v=n0I8iNuh7jg


    Bu video tam ona göre.
  • 10-08-2022, 15:41:10
    #15
    Allah kurtarmış bir şükür namazı patlat be kral.
  • 10-08-2022, 17:25:34
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hocam zaten fark ettiniz mi bilmiyorum ama sosyal medyada ne kadar böyle düzgün insan imajı çizen, dürüstlük bilmem ne, insanlara iyi davranın bilmem ne tarzı twitler atan insanlar reelde bunların hepsini yapan tipler oluyor ya da algıda seçicilikten öyle geliyor olabilir bi nebze.
  • 10-08-2022, 17:30:16
    #17
    Envicti ile Güvenle Barın
    Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam bana da bu komik geliyor "Benimle ciddi ilişkisi varken " söz nişan yoksa ciddiyet yoktur bence ki artık evli insanlar bile neler neler yapıyorken
    Temiz kız/erkek bulmak zor bu devirde Allah evleneceklere yardım etsin
    Hocam ailemle tanışıyordu. Üni okuyorduk diye o tür şeylere girmedik.
  • 10-08-2022, 17:57:13
    #18
    Priv8 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ailemle tanışıyordu. Üni okuyorduk diye o tür şeylere girmedik.
    Eski kız arkadaşının tweetlerine bakıyorsan ve yazdığı bir şeyi forumda başlık atacak kadar kafaya takıyorsan sen bu işi atlatamamışsın hocam.
    Geçmiş gitsin. Kimseye bir şey ispat etmek zorunda değilsin. Onun tutarsız kendinin tutarlı olduğunu kanıtlamak zorunda değilsin.
    Bırak gitsin, takip etme, hayatına yeni kızlar ile devam et.
    Gururun kırılmış ve sen orada takılı kalmışsın.
    Böyle yaşamak bir yükle yaşamaktır.
    Bırak yeni erkek arkadaşları takip etsin o kızı, ciddi ilişki peşinde mi goygoycu mu onlar uğraşsın?
    Sadece bu kız değil insanların %90 ı farklı şey düşünür farklı şey söyler farklı şey yapar.
    İnsanların ne dediklerine bakma ne yaptıklarına bak yeter.
    Hayırlısı ile kendini kurtarmışsın yanlış ilişkiden.
    Sen kendi yoluna önüne bakarak devam eden hayatına.
    Böyle arkaya bakara ilerleyemezsin.
    İyi forumlar.