Hocam ailemle tanışıyordu. Üni okuyorduk diye o tür şeylere girmedik.
Eski kız arkadaşının tweetlerine bakıyorsan ve yazdığı bir şeyi forumda başlık atacak kadar kafaya takıyorsan sen bu işi atlatamamışsın hocam.
Geçmiş gitsin. Kimseye bir şey ispat etmek zorunda değilsin. Onun tutarsız kendinin tutarlı olduğunu kanıtlamak zorunda değilsin.
Bırak gitsin, takip etme, hayatına yeni kızlar ile devam et.
Gururun kırılmış ve sen orada takılı kalmışsın.
Böyle yaşamak bir yükle yaşamaktır.
Bırak yeni erkek arkadaşları takip etsin o kızı, ciddi ilişki peşinde mi goygoycu mu onlar uğraşsın?
Sadece bu kız değil insanların %90 ı farklı şey düşünür farklı şey söyler farklı şey yapar.
İnsanların ne dediklerine bakma ne yaptıklarına bak yeter.
Hayırlısı ile kendini kurtarmışsın yanlış ilişkiden.
Sen kendi yoluna önüne bakarak devam eden hayatına.
Böyle arkaya bakara ilerleyemezsin.
İyi forumlar.