Eski kız arkadaşının tweetlerine bakıyorsan ve yazdığı bir şeyi forumda başlık atacak kadar kafaya takıyorsan sen bu işi atlatamamışsın hocam.
Geçmiş gitsin. Kimseye bir şey ispat etmek zorunda değilsin. Onun tutarsız kendinin tutarlı olduğunu kanıtlamak zorunda değilsin.
Bırak gitsin, takip etme, hayatına yeni kızlar ile devam et.
Gururun kırılmış ve sen orada takılı kalmışsın.
Böyle yaşamak bir yükle yaşamaktır.
Bırak yeni erkek arkadaşları takip etsin tutarlı mı tutarsız mı?
İnsanların %90 ı farklı şey düşünüri farklı şey söyle farklı şey yapar.
Sen kendi yoluna önüne bakarak devam eden hayatına.
Böyle arkaya bakara ilerleyemezsin.
İyi forumlar.
Yazdığınız şeyler zerresi zerresine doğru maalesef, ama Twitter'da önüme çıktı ve baktım. Yani kasıtlı bir şekilde bakma yoktu. :/