Yeni Ev Satın Aldım Kiracı Çıkmıyor!
38
●3.776
- 07-08-2022, 18:18:47Eski ev sahibi ile yapılan sözleşme noter tastikli oturma izni vardır diye düşünüyorum.KarinGoo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-08-2022, 18:20:08Üyeliği durduruldudövün atın dışarı evi siz almışsınız muhattabı sizsiniz
- 07-08-2022, 18:22:13Tek yol hukuki süreç haklıyken haksız olmayın ve bir de haklı olduğunuzdan emin olun belki Aralığa kadar oturtmanız gerekiyordur anlaşılan fiyattan. İhtarname çekme ihmal etmeyin.
- 07-08-2022, 18:22:45Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Bizim millet her konuda bilir kişiArwensen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bilmediğimiz bir konu yok maşallah
Kira sözleşmesi aynen korunur ve aynen devam eder. - 07-08-2022, 18:23:03Siz noterden ihtarname çekeceksiniz. Süreç en az6 ayı bulur.
Eğer şimdiden aksiyon almazsanız sözleşme bitince yeni ev bulamadım deyip mahkeme vs derken Bi 5-6 ay daha uzar.
Simdiden ihtar çekin. - 07-08-2022, 18:23:33Evi alalı yaklaşık 6 ay oluyor ihtarname çekmek için geç kaldık sanırım o zamanlar şimdilik otursun demistik ve baska bir evimiz daha bulunuyor. Kaba kuvvete bende karşıyım kanun çevresinde nasıl halledebilirim onu araştırıyorum. Eski ev sahibi ile olan sözleşme Aralık ayında bitiyor ama o zaman gelince de çıkmıyorum deme ihtimali var.Kermites adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-08-2022, 18:23:52Ev üstünüze geçtikten sonra en geç 1 ay içerisinde noterden evi satın aldığınıza kiracının evden çıkmasına dair ihtarname çekin 6 ay içinde boşaltmak zorunda
- 07-08-2022, 18:24:06ben de geçen senelerde bir ev satın alıyordum her konuda anlaştık. Satan kişi kiracılarının sözleşmesinin gelecek ay biteceğini söyledi ama benim içim rahat etmedi. Evi satın almadan önce kiracıyla konuşmaya gittim. Kiracı direk olarak "çıkmam çıkartamazsınız" gibi triplere girdi. Ben de o an evi almaktan vazgeçtim. Bu tarz durumlarda mutlaka öncesinde kiracı ile konuşmak gerekir. Bazen kiracılar çirkef olabilir bazen de bazı ev sahipleri kiraları yıllık peşin almaktadır. Bu konuda en iyisi yasal yollarla ilerlemektir. Gerçekten çirkef insanlar ise eve zarar verebilirler.
Bilmediğimiz bir konu yok maşallah