KarinGoo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Oturma izni var mı ? Belki yurda kaçak girdiyse şikayet ederek deport ettirirsin.
Eski ev sahibi ile yapılan sözleşme noter tastikli oturma izni vardır diye düşünüyorum.