ben de geçen senelerde bir ev satın alıyordum her konuda anlaştık. Satan kişi kiracılarının sözleşmesinin gelecek ay biteceğini söyledi ama benim içim rahat etmedi. Evi satın almadan önce kiracıyla konuşmaya gittim. Kiracı direk olarak "çıkmam çıkartamazsınız" gibi triplere girdi. Ben de o an evi almaktan vazgeçtim. Bu tarz durumlarda mutlaka öncesinde kiracı ile konuşmak gerekir. Bazen kiracılar çirkef olabilir bazen de bazı ev sahipleri kiraları yıllık peşin almaktadır. Bu konuda en iyisi yasal yollarla ilerlemektir. Gerçekten çirkef insanlar ise eve zarar verebilirler.