Selam hocam aynı süreci yaşadım çok araştırdım,
Ev üzerinize geçer geçmez noterden kiracıya ihtarname çekin (en geç 1 ay içinde olması gerekiyor diye biliyorum)
İhtarda büyükşehir sınırları içerisinde başka eviniz olmadığını ve kendinizin oturacağını belirtin(benim yoktu öyle yaptım)
Kış ayı olduğu için ben 3 ay süre vermiştim verilen süre sizin takdiriniz mi bilemiyorum bir bilene sormak lazım.
3 ay sonunda boşaltmazsa ihtarnameyle tahliye davası açıyorsunuz 6 ay içinde boşaltıyorlar.
Orman kanunları uygulayın diyen arkadaşlara bence kulak asmayın, zira özgürlüğünü kaybeden insan herşeyi göze alır. Haberlerde görüyoruz neler olduğunu, adalet geçte olsa geliyor.