• 06-08-2022, 14:19:04
    #1
    Merhaba

    Bu kedinin gözü için veterinere gittim fotoğrafla daha kediye çözüm üretmeden para muhabbeti yaptı, yüksek tutar diyor. İyileşsin de para önemli değil dedim bu sefer burdura götürün dedi.

    Gerçekten bu veterinerin tutumu üzücü, ben kendi çapımda ne yapabilirim buna?

  • 06-08-2022, 14:19:51
    #2
    Acil veterinere götürün, belediyeden destek alabilirsiniz.
  • 06-08-2022, 14:20:55
    #3
    Hocam gözüne bir şey kaçmış yada larva olabilir gözünde veterinere götürün en mantıklısı o
  • 06-08-2022, 14:21:34
    #4
    Arkadaşlar veteriner ilgilenmedi bunu zaten belirttim, ilçedeyim veteriner sıkıntısı var
  • 06-08-2022, 14:26:09
    #5
    oceanss13 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar veteriner ilgilenmedi bunu zaten belirttim, ilçedeyim veteriner sıkıntısı var
    Askerlik yaptığım kışlada yemekhane birimindeydim ve yemekhane önünde aşırı fazla kedi vardı. Yavrulardan birininde gözü bu şekildeydi. Antibiyotikli merhem var ismini tam hatırlamıyorum krem yeşile kaçan bir sarı renkteydi.
    5 gün boyunca hergün sürdüm.
    Siz sürünce yalayıp temizlemeye çalışıyor dert etmeyin, askeriyede imkanlar kısıtlı olduğu için elizabeth alıp takamadım kediye ama sizin böyle bir imkanınız varsa krem emilene kadar elizabeth takıp takip edin. Bu da 2 saatlik bir süreç.

    Emin olun 4-5 güne iyileşiyor.
  • 06-08-2022, 14:27:30
    #6
    Buna gözün önüne perde inmesi deniliyor.
    Kedilerde bizden farklı bir göz kapağı daha var.
    Bunun şişmesi yüzünden oluyor.
    Nedenini keşfedip ona göre tedavi yapılması lazım, sizin yapabileceğiniz bir şey olduğunu sanmıyorum.
    Sıklıkla göz tansiyonunun yükselmesinden olur ırsidir.
    Ve göz damlası ile müdahale edilmezse yüksek göz tansiyonu yüzünden gözü kaybedebilir.
    Tümör gibi parazit gibi başka nedenlerle de olur.
    Bulunduğunuz yerde bir veterinerlik fakültesi varsa oraya götürmeyi deneyebilirsiniz.
    Ya da belediyenin veterineri varsa onlardan tavsiye alabilirsiniz.
    En azından size göz tansiyonunu düşürmek için damla önerebilirler.
    Bu arada iç dış parazit yaptırırsınız parazitel bir şeyse parazit ilaçlarıyla da düzelebilir.
  • 06-08-2022, 14:28:10
    #7
    Şuan kendinizin yapabileceği durumu geçmiş sanırım, Gentagut diye bir göz ilacı var ilk etapta eczaneden onu alıp kullanın günde iki defa. Ama belediye harici bir veterinere de ilk fırsatta götürmeyi ihmal etmeyin.
  • 06-08-2022, 14:57:54
    #8
    Tycondrious adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam gözüne bir şey kaçmış yada larva olabilir gözünde veterinere götürün en mantıklısı o
    oceanss13 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar veteriner ilgilenmedi bunu zaten belirttim, ilçedeyim veteriner sıkıntısı var
    The_AkumA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Askerlik yaptığım kışlada yemekhane birimindeydim ve yemekhane önünde aşırı fazla kedi vardı. Yavrulardan birininde gözü bu şekildeydi. Antibiyotikli merhem var ismini tam hatırlamıyorum krem yeşile kaçan bir sarı renkteydi.
    5 gün boyunca hergün sürdüm.
    Siz sürünce yalayıp temizlemeye çalışıyor dert etmeyin, askeriyede imkanlar kısıtlı olduğu için elizabeth alıp takamadım kediye ama sizin böyle bir imkanınız varsa krem emilene kadar elizabeth takıp takip edin. Bu da 2 saatlik bir süreç.

    Emin olun 4-5 güne iyileşiyor.
    digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Buna gözün önüne perde inmesi deniliyor.
    Kedilerde bizden farklı bir göz kapağı daha var.
    Bunun şişmesi yüzünden oluyor.
    Nedenini keşfedip ona göre tedavi yapılması lazım, sizin yapabileceğiniz bir şey olduğunu sanmıyorum.
    Sıklıkla göz tansiyonunun yükselmesinden olur ırsidir.
    Ve göz damlası ile müdahale edilmezse yüksek göz tansiyonu yüzünden gözü kaybedebilir.
    Tümör gibi parazit gibi başka nedenlerle de olur.
    Bulunduğunuz yerde bir veterinerlik fakültesi varsa oraya götürmeyi deneyebilirsiniz.
    Ya da belediyenin veterineri varsa onlardan tavsiye alabilirsiniz.
    En azından size göz tansiyonunu düşürmek için damla önerebilirler.
    Bu arada iç dış parazit yaptırırsınız parazitel bir şeyse parazit ilaçlarıyla da düzelebilir.
    bettor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şuan kendinizin yapabileceği durumu geçmiş sanırım, Gentagut diye bir göz ilacı var ilk etapta eczaneden onu alıp kullanın günde iki defa. Ama belediye harici bir veterinere de ilk fırsatta götürmeyi ihmal etmeyin.
    Belediyenin barınağına whatsaptan resim attım o gözü kaybetmiş artık dedi.