oceanss13 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar veteriner ilgilenmedi bunu zaten belirttim, ilçedeyim veteriner sıkıntısı var
Askerlik yaptığım kışlada yemekhane birimindeydim ve yemekhane önünde aşırı fazla kedi vardı. Yavrulardan birininde gözü bu şekildeydi. Antibiyotikli merhem var ismini tam hatırlamıyorum krem yeşile kaçan bir sarı renkteydi.
5 gün boyunca hergün sürdüm.
Siz sürünce yalayıp temizlemeye çalışıyor dert etmeyin, askeriyede imkanlar kısıtlı olduğu için elizabeth alıp takamadım kediye ama sizin böyle bir imkanınız varsa krem emilene kadar elizabeth takıp takip edin. Bu da 2 saatlik bir süreç.

Emin olun 4-5 güne iyileşiyor.