Buna gözün önüne perde inmesi deniliyor.
Kedilerde bizden farklı bir göz kapağı daha var.
Bunun şişmesi yüzünden oluyor.
Nedenini keşfedip ona göre tedavi yapılması lazım, sizin yapabileceğiniz bir şey olduğunu sanmıyorum.
Sıklıkla göz tansiyonunun yükselmesinden olur ırsidir.
Ve göz damlası ile müdahale edilmezse yüksek göz tansiyonu yüzünden gözü kaybedebilir.
Tümör gibi parazit gibi başka nedenlerle de olur.
Bulunduğunuz yerde bir veterinerlik fakültesi varsa oraya götürmeyi deneyebilirsiniz.
Ya da belediyenin veterineri varsa onlardan tavsiye alabilirsiniz.
En azından size göz tansiyonunu düşürmek için damla önerebilirler.
Bu arada iç dış parazit yaptırırsınız parazitel bir şeyse parazit ilaçlarıyla da düzelebilir.