Merhabalar, Düşüncem r10 da duyurular için hep konu açmaktansa Story tarzında bir paylaşım alanı sizce nasıl olurdu hem sürekli duyuru konularından kurtuluruz hem de insanların birazda olsa vaktini geçirmesini sağlayabilir bununla ilgili umarım yönetimin bir yanıtı olur
@Coşkun Çetin;
umarım coşkun abide cevaplar saygılarımla.