Bunu daha önce düşünmüştük @EftalBulut; 'u etiketliyorum belki kendisi bir fikir verebilir ya da yapılabileceği konusunda bilgi verir.
Profil resmi koyulan alanlar boyut olarak ufak net gözükmez o yüzden daha önce yapmamıştık.
R10 Story Özelliği Gelse Nasıl Olur ?
33
●1.806
- 30-07-2022, 18:30:29Administrator
- 30-07-2022, 19:33:55Hikayesi olan üyenin profil resminin etrafında hareketli bir halka olur. Mouse ile üzerine gelindiğinde x2 boyut kazanır ve hikayenin önizlemesi gösterilir. Tıklandığında da pop-up şeklinde hikayesi gösterilebilir. Bir öneri sadeceCoşkun Çetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-07-2022, 21:41:54Üyelere gelir mi bilmem ama r10 reklam için gelebilir ama umarım gelmez.
Yönetimin aklına getirmemişsinizdir umarım.