R10 Story Özelliği Gelse Nasıl Olur ? - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10 Story Özelliği Gelse Nasıl Olur ?
33
●
1.806
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
R10 Story Özelliği Gelse Nasıl Olur ?
1
2
3
4
30-07-2022, 13:38:15
#19
demircash
Ortaya okey masası da kuralım mı ?
30-07-2022, 13:41:06
#20
Paramedik
tiktok gibi akış olmalı herkes aşağıya doğru sürükleyerek konu konu gezmeli
30-07-2022, 13:43:10
#21
EmreKRMN
Konuyu ve yorumları okuyan Coşkun bey;
(
mizah amaçlıdır
)
30-07-2022, 13:47:01
#22
ymazmustafa
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
CoderMaN adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sen whmcs lisansı satmaya devam et hocam
kafanı yorma
fazla takip etmeyin ansızın yanınızda olurum
30-07-2022, 14:01:22
#23
Gencer003
Hersey den önemlisi R10 a bakiye sistemi eklensin.
30-07-2022, 14:04:21
#24
Saitama
Kişisel Rütbe
ya hayır ya bedava reklam olur bu
30-07-2022, 14:04:28
#25
MrtbtL
Bence güzel bir düşünce.
30-07-2022, 17:42:47
#26
Celilzzers
OnlyFans gibi aylık abonelik sistemi getirelim, foto video satalım.
30-07-2022, 18:15:36
#27
fatihbaz
benlik bi iş degil,istemem şahsen.ama isteyen sayısı çogunlukta ise,ekleneceksede profilden bunları izleyip izlememeyi bizim seçebilmemiz gerek.çünkü hiç bi platformda,kimsenin hikayesini izlemeyen birisiyim.gelip burda izlemeyide hiç istemem
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler