• 30-07-2022, 13:38:15
    #19
    Ortaya okey masası da kuralım mı ?
  • 30-07-2022, 13:41:06
    #20
    tiktok gibi akış olmalı herkes aşağıya doğru sürükleyerek konu konu gezmeli
  • 30-07-2022, 13:43:10
    #21
    Konuyu ve yorumları okuyan Coşkun bey;

    (mizah amaçlıdır)
  • 30-07-2022, 13:47:01
    #22
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    CoderMaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen whmcs lisansı satmaya devam et hocam kafanı yorma
    fazla takip etmeyin ansızın yanınızda olurum
  • 30-07-2022, 14:01:22
    #23
    Hersey den önemlisi R10 a bakiye sistemi eklensin.
  • 30-07-2022, 14:04:21
    #24
    Kişisel Rütbe
    ya hayır ya bedava reklam olur bu
  • 30-07-2022, 14:04:28
    #25
    Bence güzel bir düşünce.
  • 30-07-2022, 17:42:47
    #26
    OnlyFans gibi aylık abonelik sistemi getirelim, foto video satalım.
  • 30-07-2022, 18:15:36
    #27
    benlik bi iş degil,istemem şahsen.ama isteyen sayısı çogunlukta ise,ekleneceksede profilden bunları izleyip izlememeyi bizim seçebilmemiz gerek.çünkü hiç bi platformda,kimsenin hikayesini izlemeyen birisiyim.gelip burda izlemeyide hiç istemem