benlik bi iş degil,istemem şahsen.ama isteyen sayısı çogunlukta ise,ekleneceksede profilden bunları izleyip izlememeyi bizim seçebilmemiz gerek.çünkü hiç bi platformda,kimsenin hikayesini izlemeyen birisiyim.gelip burda izlemeyide hiç istemem