CoderMaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Coşkun beyin bunlarla uğraşacağını sanmıyorum.
r10 a verdiği değer ve bizlere verdiği değere bakarsak emin olun konuyu okuyup cevaplayacaktır bile.