• 30-07-2022, 13:27:29
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhabalar, Düşüncem r10 da duyurular için hep konu açmaktansa Story tarzında bir paylaşım alanı sizce nasıl olurdu hem sürekli duyuru konularından kurtuluruz hem de insanların birazda olsa vaktini geçirmesini sağlayabilir bununla ilgili umarım yönetimin bir yanıtı olur

    @Coşkun Çetin;
    umarım coşkun abide cevaplar saygılarımla.
  • 30-07-2022, 13:28:20
    #2
    Üyeliği durduruldu
    İnsanlar da story ekleyebilse Instagrama rakip oluruz.
  • 30-07-2022, 13:28:39
    #3
    Benim şahsi görüşüm;
    Saçma olur hocam, gereksiz bence.
  • 30-07-2022, 13:29:12
    #4
    Cıvkı çıkar buranın. Zaten multi konu dolu adamlar öne çıkmak için herkese istek atıp storye boğar burayı.
  • 30-07-2022, 13:29:16
    #5
    Üyeliği durduruldu
    AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnsanlar da story ekleyebilse Instagrama rakip oluruz.
    hadi bakalım
  • 30-07-2022, 13:29:59
    #6
    Coşkun beyin bunlarla uğraşacağını sanmıyorum.
  • 30-07-2022, 13:30:22
    #7
    Olmaz denetim sıkıntısı mevcut olan bir sistem.
  • 30-07-2022, 13:30:42
    #8
    Kişiliğin Diriliş Vakti
    Hatta reels ve görüntülü sohbet özellikleri de gelmeli.
  • 30-07-2022, 13:31:29
    #9
    Üyeliği durduruldu
    CoderMaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Coşkun beyin bunlarla uğraşacağını sanmıyorum.
    r10 a verdiği değer ve bizlere verdiği değere bakarsak emin olun konuyu okuyup cevaplayacaktır bile.