• 28-07-2022, 21:19:39
    #1
    Arkadaşlar, gerçekten alıp öyle bikaç sene gidecek, rüzgar olsun yağmur dayanıklıgı olsun 3 kisilik cadır arıyorum. araştırmalara ve tavsiyelere göre decathlon markasına ait çok konforlu ve güzel çadırlar buldum. belki bakmadıgım, bilmediğim çadır modelleri vardir. fiyatta sıkıntı yok fakat min 3 kişilik çadırların ederi en kalitelide olsa min 2.5k. o aralıkta bakıyorum.
    tek istediğim yukarıdaki özellik ve otomatik kurulması, bu havaya atınca kurulan modellerden.
    https://www.decathlon.com.tr/p/kamp-...E%C5%9E%C4%B0L
    https://www.decathlon.com.tr/p/2-kis...553541&c=BEYAZ
  • 28-07-2022, 21:25:45
    #2
    https://www.decathlon.com.tr/p/3-kis...RENG%C4%B0_BEJ

    Bunu al keyfine bak.
    10 dk da kurarsın sağlam ve ferahtır.
    Eski serisi var bende yıllardır kullanıyorum
  • 28-07-2022, 21:25:55
    #3
    Decathlon'un frash&black modelleri dayanıklı ve güneş geçirmiyor hocam. Ancak ağır oldukları için sırt çantasıyla zor olur. Hem hafif hem kaliteli olsun istiyorsanız Husky modellere bakabilirsiniz.
  • 28-07-2022, 21:27:07
    #4
    öncelikle çadır alırken dikkat etmeniz bir kaç durum var birincisi nasıl taşıyacağınız şayet araç vb. bir şeye sahipseniz otomatik kurulum çadırları tavsiye ederim hem rahat hem de geniş bir şekilde ben ortalama 4-5 senedir ikinci linktekini kullanıyorum ne yağmurda ne karda hiç bir şekilde sıkıntı çıkartmadı zaten ışık geçirmeme özelliği ile bayağı bir fark yaratıyor diğer çadırlardan, benim tek pişmanlığım neden zamanında 3 kişilik almadığımdır tavsiye ederim bu arada ikinci linkteki ürünle otostapla 70 küsür il gezdim kimse kötüleyemez
  • 28-07-2022, 21:27:44
    #5
    Ne bikaç senesi ben decathlon 2 seconds u 180 liraya almıştım. Belki 6-7 sene oldu hala kullanıyorum. Kurulumu kaldırması çok basit oldukça memnunum, tavsiye ederim.

    Çadırlarda ülkemizde genel olarak pahalı ve 4 mevsim birşey aranırsa husky, benim gibi yazın piknik usulü kullanılacaksa f/p olarak decathlon tercih edilir.
  • 28-07-2022, 21:28:27
    #6
    BARLO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Decathlon'un frash&black modelleri dayanıklı ve güneş geçirmiyor hocam. Ancak ağır oldukları için sırt çantasıyla zor olur. Hem hafif hem kaliteli olsun istiyorsanız Husky modellere bakabilirsiniz.
    kurmakla ugrasmak istemiyorum. daha dogrusu bizimkiler arkadaşlarda istemiyor bana kalsa biraz ugrasalım fakat her zaman karışık ve ugrastırıcı oluyor bu direkleri kurmak.
    birde acaba saglamlık ve rüzgar ile sallanması ile bu dirseklerin veya otomatik kurulan cadırların arasında bi fark varmıdır? yani sonuçta ikiside aynı dimi* saglamlık olarak
  • 28-07-2022, 21:31:18
    #7
    Kansiper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    öncelikle çadır alırken dikkat etmeniz bir kaç durum var birincisi nasıl taşıyacağınız şayet araç vb. bir şeye sahipseniz otomatik kurulum çadırları tavsiye ederim hem rahat hem de geniş bir şekilde ben ortalama 4-5 senedir ikinci linktekini kullanıyorum ne yağmurda ne karda hiç bir şekilde sıkıntı çıkartmadı zaten ışık geçirmeme özelliği ile bayağı bir fark yaratıyor diğer çadırlardan, benim tek pişmanlığım neden zamanında 3 kişilik almadığımdır tavsiye ederim bu arada ikinci linkteki ürünle otostapla 70 küsür il gezdim kimse kötüleyemez
    büyük ihtimalle şuanlık yakın yerlere gideceğiz örnek 2 arkadaş 3 arkadaş, 5-10 gün takılmaya. veya bi uludağ mesela, yazin bi deniz kenarı gibi. yada haftasonu 2 gün mangala kaçamak güzel bi şelale kıyısı gibi. almışken tam alayım diyorum. şimdiden uyku tulumu, şişme yatak, ve otomatik lamba yaptım. bazılarını alıcam halen.
    geçen dandik a101 çadırıyla gittim 1 hafta kaldım, çadır su geçirdi allahtan 1 gün yagmur yagdı, direkleri çaktıgımız yer yırtıldı ve aşırı sıcak oluyordu, gündüz 9 10 dan sonra ölsen yatamazsın içinde.
    saglam bi çadır lazım bana. otomatik kurulan istiyorum

    saqi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne bikaç senesi ben decathlon 2 seconds u 180 liraya almıştım. Belki 6-7 sene oldu hala kullanıyorum. Kurulumu kaldırması çok basit oldukça memnunum, tavsiye ederim.


    Çadırlarda ülkemizde genel olarak pahalı ve 4 mevsim birşey aranırsa husky, benim gibi yazın piknik usulü kullanılacaksa f/p olarak decathlon tercih edilir.
    valla suan 2k 2.5k yı gözden çıkarıcam ama aranıyorum işte trendyol gg falan oralara bakasım yok hiç hep a101 tarzı çakma mal
  • 28-07-2022, 21:33:25
    #8
    Tartaros adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kurmakla ugrasmak istemiyorum. daha dogrusu bizimkiler arkadaşlarda istemiyor bana kalsa biraz ugrasalım fakat her zaman karışık ve ugrastırıcı oluyor bu direkleri kurmak.
    birde acaba saglamlık ve rüzgar ile sallanması ile bu dirseklerin veya otomatik kurulan cadırların arasında bi fark varmıdır? yani sonuçta ikiside aynı dimi* saglamlık olarak
    Kurması bir iki dakikanızı alıyor hocam. Sağlamlık olarak çok bir fark olmasa da otomatik olmayanlar bir tık daha önde. Fresh&black modellerin aşırı rüzgarlı havaların dışında problem çıkardığına şahit olmadım. Fakat o tür rüzgarlarda her çadır sorun çıkarır
  • 28-07-2022, 21:35:48
    #9
    Kansiper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    öncelikle çadır alırken dikkat etmeniz bir kaç durum var birincisi nasıl taşıyacağınız şayet araç vb. bir şeye sahipseniz otomatik kurulum çadırları tavsiye ederim hem rahat hem de geniş bir şekilde ben ortalama 4-5 senedir ikinci linktekini kullanıyorum ne yağmurda ne karda hiç bir şekilde sıkıntı çıkartmadı zaten ışık geçirmeme özelliği ile bayağı bir fark yaratıyor diğer çadırlardan, benim tek pişmanlığım neden zamanında 3 kişilik almadığımdır tavsiye ederim bu arada ikinci linkteki ürünle otostapla 70 küsür il gezdim kimse kötüleyemez
    saqi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne bikaç senesi ben decathlon 2 seconds u 180 liraya almıştım. Belki 6-7 sene oldu hala kullanıyorum. Kurulumu kaldırması çok basit oldukça memnunum, tavsiye ederim.

    Çadırlarda ülkemizde genel olarak pahalı ve 4 mevsim birşey aranırsa husky, benim gibi yazın piknik usulü kullanılacaksa f/p olarak decathlon tercih edilir.
    https://www.decathlon.com.tr/p/direk...650?mc=8322425
    bu houşam gitti fakat direkli diyor, ama filtreme yaptım otomatik havaya atıp kurulandan diyor fakat direkli.. otomatik havaya atmalı bişey lazım