Ne bikaç senesi ben decathlon 2 seconds u 180 liraya almıştım. Belki 6-7 sene oldu hala kullanıyorum. Kurulumu kaldırması çok basit oldukça memnunum, tavsiye ederim.

Çadırlarda ülkemizde genel olarak pahalı ve 4 mevsim birşey aranırsa husky, benim gibi yazın piknik usulü kullanılacaksa f/p olarak decathlon tercih edilir.