• 28-07-2022, 15:34:18
    #10
    öncelikle Allah rahmet eylesin üzüldüm. bende bırakmak istiyorum bu aralar leş gibi zaten her içtiğimde ellerimi sabunla yıkıyorum o leş koku geçsin diye çok ta rahatsız ediyor ama içmeden duramıyorum bırakmayı deniyorum ama olmuyor
  • 28-07-2022, 15:35:09
    #11
    nikotin sakızı 105 adetli tavsiye ederim 90% başarılı sonuç
  • 28-07-2022, 15:36:21
    #12
    altq3535 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunu umarım ciddi anlamda yazmamışsınızdır yoksa çok üzülürüm.
    Bir müslüman olarak duanın önemini bildiğim için elbette ciddi yazdım. ve umarım ciddi oluşuma cidden üzülmüyorsundur, yoksa çok üzülürüm.
  • 28-07-2022, 16:30:22
    #13
    37 yaşındayım Allaha şükür bugüne kadar ağzıma bir kez bile sürmedim dünyada en nefret ettiğim şey aile apartmanında sadece bir kişi içiyor eliniz kokuyor nefesiniz kokuyor ciğerler gidiyor nasıl rahat ediyorsunuz valla bizim komşu iki paket içerek felç geçirdi adam ne yapıp edip bırakmaya çalışın zor olsada.
  • 28-07-2022, 20:41:07
    #14
    Merhaba. Sigarayı bıraktıran telefon hattı vardı onu düşünebilirsiniz. Bir de sigarayı bıraktıran bir şey vardı. Sigara isteğini yok ediyordu sanırım, ismi aklıma gelmedi.
  • 28-07-2022, 20:49:48
    #15
    Zeban champix ondan önce istemesi irade ortaya koyması gerekiyor
    Sigara bildiğiniz bağımlılık.
    30 yıldır günde minimum 1 paket...
    • shijie
    shijie bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 28-07-2022, 20:58:38
    #16
    Libertia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dedem sigara yüzünden önce beyin kanaması geçirdi ve daha sonradan akciğer kanseriyle bir yıl gibi bir süre mücadele edip vefat etti. O yıllarda babamın işleri bozuldu dükkanını falan taşıdı defalarca derken daha sonra işlerini bir nebze olsun düzeltti. Pandemi ve enflasyon yine işlerini bozdu ama çok şükür benimde yardımımla idare ediyoruz ama şimdi küçük bir hesap kitap yaptım ayda 1800-2000 lira sigaraya para veriyor bu adam, hem kendi sağlığını hem de kendi cebine zarar veriyor. Ramazanda azaltmaya çalışsa bile sahura kadar yine yarım paketten fazla içiyordu, dert sıkıntı derken bırakmak üzere olduğu sigaraya her yıl tekrar başladı.

    Ben babamın sigarayı bırakması için ne yapabilirim? Cebinde işe gidecek parası kalmayacak olsa dahi mutlaka sigara alır, o seviyeye gelmiş ne yazık ki.


    https://www.r10.net/off-topic/188137...post1073632455

    Yukarıdaki konuma mutlaka bakmanızı öneririm. Ben bıraktım 4 yıldı içmiyorum. 15 yıllık bir içiçiydim.
    Umarım baban bırakır.