öncelikle Allah rahmet eylesin üzüldüm. bende bırakmak istiyorum bu aralar leş gibi zaten her içtiğimde ellerimi sabunla yıkıyorum o leş koku geçsin diye çok ta rahatsız ediyor ama içmeden duramıyorum bırakmayı deniyorum ama olmuyor